Barentshavet under angrep – Artikkel i tidsskriftet Rødt!

BildeIllustrasjon: Statoil Oljelagringsterminal Veidnes, Nordkapp kommune.

Jens Ingvald Om olje og Barentshavet

Det blir ingen terminal på Veidnes:

http://offshore.no/sak/63025_gir_opp_felles_oljeterminal_i_nord

One thought on “Barentshavet under angrep – Artikkel i tidsskriftet Rødt!

  1. Hallo Jens Ingvald. Jeg ville bare fortelle deg at jeg synes du har en super blogg her. Jeg er selv blogger og oljearbeider. På bloggen min skriver jeg om hverdagen min og hvordan livet på og av plattformene er. Jeg kom over bloggen din da jeg søkte etter noe info som jeg trengte til et innlegg jeg skrev. Du må bare ta deg en tur innom min blogg en gang, og legg gjerne igjen en kommentar eller to og fortelle hva du synes. Med vennlig hilsen Kristian http://passage.nu

Leave a Reply

